Jak nakupovat

  1. V obchůdku nabízím hlavně didaktické pomůcky k dotvoření, případně další dekorace, nebo kreativní sady k vlastní kompletaci a dekorování.
  2. Postup, jak nakupovat je jednoduchý. Vyberete si zboží, vložíte do košíku, kde ještě můžete zvolit počet objednávaných kusů. U každé položky zároveň můžete přidat vlastní poznámku, nebo případně obrázek, pokud je potřeba. 
  3. 1. Někdy vás může zmást, co znamená varianta Zkompletované/K vlastní kompletaci. Zde jde o výrobky, které si můžete kompletně slepit a dodekorovat podle svých představ (K vlastní kompletaci), nebo si koupíte zkompletovanou verzi a výrobek si jen dodekorujete (natřete akrylovými barvami, mořidly, oleji, či laky, nebo použijete ještě jiné kreativní techniky, jako je třeba dekupáž apod.)
    Zkompletované pomůcky jsou obvykle slepené tak, že se dají ihned používat, ale jsou bez povrchové úpravy a někdy je vhodné je ještě přebrousit jemným smirkovým papírem.
    Ke vlastní kompletaci určené výrobky jsou kusy, které jsou jen vyřezané laserem a zabalené, připravené ke kompletaci zákazníkem. Na první pohled může takové zboží působit chaoticky, ale nebojte se toho. Mám několik článků o tom, jak výrobky kompletovat a opravdu to není nic těžkého.
    2.Pokud zjistím, že vás může trápit něco dalšího, doplním to do textu sem.

  4. Dodací lhůta.
    1.Dodací lhůta je uvedená u každého produktu. Obvykle je to lhůta do 7 dnů i s odesláním zákazníkovi.
    2. Někdy se může protáhnout až na 30 dní. To bývá obvykle, když je výrobek upravován na přání, nebo tvořím úplně nový návrh.
    3. Někdy může být u výrobku uvedeno "Na dotaz". V tomto případě mne prosím kontaktujte buď přes kontaktní formulář, nebo e-mailem ulistickyvladky@email.cz

  5. Poštovné a výběr doručovatele
    1.
    K doručování balíčků využívám služeb Zásilkovny. Osvědčila se mi za roky prodeje jako nejlepší doručovatel. 
    2. Můžete si buď zvolit dodání balíčku na pobočku Zásilkovny. Je to nejlevnější možnost a zároveň ji využívám i pro doručení zdarma při splnění určitých podmínek, které se různě mění, podle akcí, které zrovna pořádám. Doba dodání je obvykle do druhého dne. 
    3. Nebo si můžete zvolit dodání zboží kurýrem. Tuto službu zprostředkovává také Zásilkovna s tím, že balíčky předá zpřátelené společnosti, která je doručí zákazníkovi na adresu. Zde je termín dodání minimálně 2 dny. 
    4. Aktuální ceník poštovného naleznete zde. Průběžně ho aktualizuji podle toho, jaké akce zrovna pořádám.
  6. Slevový kód/kupón, sleva registrovaným zákazníkům
    1.Slevový kód zadejte do okénka při 1. kroku objednávky. Dodatečně vám slevu zadat nemohu, protože systém v administraci nerozlišuje již zlevněné zboží a to na které je ještě možné slevový kód uplatnit. Proto, pokud máte kód, vložte ho do dané kolonky. Děkuji!
    2.Sleva pro registrované zákazníky je 3%. Tuto slevu je možné uplatnit pouze ve chvíli, kdy jste pod svou registrací přihlášeni. Nelze ji uplatnit dodatečně. Pokud tedy máte zájem o 3% slevu, přihlašte se do svého účtu a nakupujte přihlášení.

  7. Vyplnění formuláře s kontakty
    1. Vyplňte pravdivé údaje. Pokud uvedete špatný e-mail, nebo telefonní číslo, nebude možná další komunikace a objednávka nebude moci proběhnout, protože vám nepřijdou žádné e-maily, ani kód pro vyzvednutí zásilky. Takže tady prosím budďte opatrní a nepřepište se.
    2. Pokud potřebujete vyplnit fakturační údaje, nezapomeňte na ně, jinak se vám do faktury propíší údaje na pobočku Zásilkovny, nebo dodací údaje (v případě, že si necháváte objednávku zaslat kurýrem).

  8. Nyní už je objednávka připravená k odeslání. Ještě si překontorolujte všechny údaje, potvrďte souhlas s přečtením obchodních podmínek a klikněte na odeslat

  9. Děkuji vám za objednávku!
  10. Pokud byste měli další dotazy, kontaktujte mne prosím přes e-mail ulistickyvladky@email. cz, nebo telefonicky na 736 445 134. 

 

 

Přeji vám příjemný nákup! 


Vlaďka Lišková

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli