1. Úvod
  2. BLOG
  3. Jak se zorientovat
  4. Jak vložit poznámku do objednávky

Jak vložit poznámku do objednávky

Milí zákazníci, 

někteří tápete při tom, v jak části procesu objednávky máte vložit poznámku třeba s požadakem na vygravírování textu na přání, případně další texty, prosby apod. 
Proto jsem se rozhodla napsat tento článek, abyste v tom měli jasno. 

První možnost, kam napsat svůj požadavek, naleznete přímo pod vloženým zbožím v košíku, viz fotografie. Tato kolonka je vhodná pro napsání textu asi o 100 znacích. Je tedy výborná pro doplnění informací, jako napsání jmen, či iniciálů pro vygravírování nápisů na výrobek ap. 
POZOR: tato poznámka se vygeneruje do faktury a já ji nemohu vymazat. Proto, pokud mi potřebujete napsat vzkaz, který nechcete mít ve faktuře, vložte ho prosím do okénka ve třetím kroku objednávky, o kterém píšu níže.



 

Další možnost máte poté ve třetím kroku objednávky po tom, co zadáte své kontaktní údaje. Na dolní stránce je větší okénko pro zadání poznámky. Zde je možnost zadat tex asi o 500 znacích. To je tak akorát např. pro delší text na různá přáníčka, různé požadavkyna změnu, nebo upozornění na předchozí domluvu. 
Tento text se nezobrazí na vygenerované faktuře. Zatímto poznámka výše ano. Tak pozor na to.

 

A nyní stačí přejít k potvrzení (odeslání) objednávky. 

Já jakmile se dostanu k počítači, vygeneruji platební údaje a zašlu vám email s potřebnými informacemi. 

Snad vám tento článek pomohl.
Přeji vám příjemný den a děkuji za přečtení! 

Vlaďka

 

PS - Tento článek jsem psala ještě, když se stránky jmenovaly "Dřevěný obchůdek". Nekopírovala jsem cizí stránky.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli