1. Úvod
  2. BLOG
  3. Jak se zorientovat
  4. Reklamace, či vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Reklamace, či vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Nyní máte možnost veškeré zásilky, které chcete vrátit, nebo reklamovat, zaslat zpět přes Zásilkovnu zdarma.

 

Stačí mi napsat e-mail o chystaném vrácení, nebo reklamaci objednávky. Já vám vygeneruji štítek a ten vám zašlu zpět e-mailem. Štítek vytisknete a nalepíte na zásilku. Poté stačí balíček jen donést do některé z poboček Zásilkovny a ta už se o něj postará.

 

Vyrozumnění o reklamaci, nebo vrácení objednávky můžete zaslat i přes kontaktní formulář, který včetně dalších kontaktů na mne, naleznete zde.

 

Snad vám tato služba ulehčí případné nezdary při nákupu.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli