Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. OBCHŮDEK
  3. Reklamační řád

Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. 

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky na e-mail ulistickyvladky@email.cz, zašle mi popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady, nebo využijte formuláře pod tímto článkem.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno odeslat Zásilkovnou řádně zabalený předmět na adresu Zásilkovny Řečany nad Labem, Obránců míru 46. Balíčky od České pošty nepřebírám!

8.2.3: Poštovné za zákazníka platím já. V případě, že mne zákazník kontaktuje předem, pošlu mu štítek k vytištění, který nalepí na zásilku a tu pošle přes kteroukoli pobočku Zásilkovny. Pokud zákazník zašle balíček na vlastní náklady, vrátím mu zpět částku 65,- Kč na číslo účtu, které uvede. 

8.2.4: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka předem emailovou komunikací.

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Reklamace - oznámení

Datum objednávky *
Číslo objednávy *
Jméno a příjmení *
Telefonní kontakt *
E-mail *
Popis závady, důvod reklamace *

Nejsem plátce DPH

 

 

V případě potřeby mě můžete kontaktovat :-)...
Logo
Obchůdek u lištičky Vlaďky
Vlaďka Lišková
Vlaďka Lišková
9:00 - 19:00 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.